Odkryj nasze kultowe już produkty Mustela, przekazywane z pokolenia na pokolenie.

1
1957 - The first baby cleansing milk
/

1957 - pierwsze mleczko oczyszczające dla dzieci.

2
1960- Mustela’s first sunscreen product range to protect babies’ delicate skin
/

1960 - Pierwsza gama produktów ochrony przeciwsłonecznej Mustela do pielęgnacji delikatnej skóry dzieci.

3
1979 - Launch of a Mustela product range for women
/

1979 - Wprowadzenie asortymentu Mustela dla kobiet.

4
1987 – Launch of the first 2 in 1 hair and body cleansing gel and the first Mustela diaper cream.
/

1987 – Wprowadzenie pierwszego żelu do mycia włosów i ciała “2 w 1” oraz pierwszego kremu do okolic pieluszkowych Mustela.

5
1990 – Launch of our first baby wipes
/

1990 – Wprowadzenie naszych pierwszych chusteczek dla dzieci.

6
1994 – Launch of Mustela’s “9 months” product range: a complete skincare product range to care for women’s changing skin throughout pregnancy.
/

1994 – Wprowadzenie gamy produktów Mustela „9 miesięcy”: kompletna gama produktów do pielęgnacji zmieniającej się w czasie ciąży skóry kobiet.

7
1999- Launch of PhysiObébé®
/

1999 - Wprowadzenie PhysiObébé®: pierwszego płynu do oczyszczania bez spłukiwania - wprowadzenie nowej procedury oczyszczania (nagroda JPMA Innovation Award/ USA).

8
1999 Launch of Stelatopia range, dedicated to atopic-prone skin
/

1999 - Wprowadzenie gamy Stelatopia, przeznaczonej do skóry ze skłonnością do atopii.

Our production site, since 1957.

Nasz zakład produkcyjny, od 1957 roku.

Od 1957 roku 95% naszych produktów jest produkowanych w naszym zakładzie produkcyjnym w Epernon, w Eur-et-Loire we Francji.

Od 1957 roku zapewniamy kontrolę nad naszym łańcuchem wartości od A do Z: od badań do produkcji i wprowadzenia na rynek. Celem naszej strategii jest lepsza kontrola bezpieczeństwa i jakości produktów.

Niezależna firma rodzinna

Obecnie Mustela nadal jest marką rodzinną: Należy do rodziny Paula Berthomé, założyciela Laboratoires Expanscience. Jego syn, Jean-Paul, stoi obecnie na czele firmy.

Dlaczego chcemy pozostać niezależni?

Strategia ta ma po prostu na celu zapewnienie, że łańcuch wartości firmy jest kontrolowany od A do Z: od badań po wprowadzenie na rynek – co oczywiście obejmuje również kontrolę jakości produktu i bezpieczeństwa.

Nasza niezależność zapewnia również, że zawsze stosujemy strategię nieustannego doskonalenia w kierunku neutralnego, a ostatecznie pozytywnego wpływu na nasze środowisko i świat.

Nasze credo jest proste: Staraj się czynić lepiej każdego dnia.

Dowiedz się więcej

NASZE ZOBOWIĄZANIA

Jesteśmy odpowiedzialni wobec naszych dzieci

W NASZYCH PRODUKTACH

Tylko najlepsze składniki - to wszystko!

Fundacja Mustela

W 1982 została utworzona Fundacja Mustela w celu wspierania projektów badawczych i rozwojowych dotyczących dzieciństwa i rodzicielstwa, na całym świecie